Saturday 17 September 2016

Blog baru untuk kalian

Hai gaisss..,, it been a long time yaww tak update blog busy nak espiyemmm harap semua dapat mendoakan saya Nor Dayana Huda bt Mohd Asri.. ni lah blog baru takdak masa nak update lagi so kita buat intro dulu untk follower. sebenarnya tak tahu sngat nak tulis apa sebab lama gila tak update blog. so lagi satu mintak tolong doakan kesihatan saya sebab hari isnin ada checkup kat hospital.. yelah pelajar asrama hidup tak menentu stress sana stress sini dngan nak espiyemm lagi so headache teruk sangat.. tidur tak jaga.. kadang2 sampai hati sendiri tak jaga.. makan tak jaga.. apalah nak jadii oii.. btw hati dup dap nak tunggu result trial. teruk tak teruk kita masih ada peluang lagi sebelum exam,. buat kawan2 yg sama2 menduduki exam tahun ni gud luck yaww. bittaufiq wannajah fi kulli imtihan wadunya waakhirat.. okayy sampai sini jer kott. gua nak berehat penatt kott g teman mak g reunion sekalah rendah mak sekolah rendah aku jugakk. so sampai sini saja harini next article nak cerita pasal cikgu saya yg lama tak jumpa pastu baru jumpa tadi..

No comments:

Post a Comment